Gyógyító és betegítő ruhák
54171
post-template-default,single,single-post,postid-54171,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1400,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Gyógyító és betegítő ruhák

Gyógyító és betegítő ruhák

A mintáknak jeleknek erejük, energiájuk van, éppúgy, mint a színeknek. Ha felveszünk egy pólót Diavolo felirattal, ami egyébként egész jól hangzik, azt a hangsort, hordozzuk magunkon, amely az ördög erőit hívja, mozgósítja, hiszen a Diavolo olaszul ördögöt (szétszóró) jelent. Ezzel a hangsorral természetesen negatív erőt vonzunk magunkhoz, hiszen a kereszténység az ördöggel azonosít minden rosszat évezredek óta.

Az a hangsor, jelkép, amelyet sokan, és/vagy hosszú ideje használnak, egyre erősebben, egyre nagyobb intenzitással működik. íme néhány negatív hatású felirat, amelyeket gyakran láthatunk ruhákon, és amely nem marad hatástalan a viselőjére: AMNESIA, AGRESSOR, EGO, EXPLOITED, ADRENALIN, OVER KILL,DIAVOLO, DILEMMA, VÍRUS 69 Nem véletlenül használjuk még ma is a szólást: “Ne fesd az ördögöt a falra, mert megjelenik…”  Az energia megjeleníthető színben, és hangban is. A felirat egy hangsor megjelenítése,a jelkép pedig még ennél is több: rengeteg erő egyetlen jelben sűrítve. Legnagyobb az erejük azoknak a szimbólumoknak, amelyek a Teremtőt, illetve saját háromságát, az Atyaistent, az Anyaistent illetve a Fiúistent jelképezik.Testünk három részre osztható. A fej és a nyak az Atyaisten, a felsőtest nyaktól derékiga Fiúisten része, az alsó test deréktól lefelé pedig az Anyaisten fennhatósága alatt áll.Egységük a Teremtő, a Szent Hármasság. Attól függően, hol fészkel a betegség, valamelyik test harmadba besorolható. Pl.

Fejfájás- Atyaisten “része”

Szívproblémák- Fiúisten “része”

Lábfájás- Anyaisten “része”

Ha fáj a fejünk, forduljunk bátran az Atyaisten jeleihez segítségül, amelyek a megfelelőgyógyító erőt is “lehívják”, mozgósítják a Világegyetemből. (magyar népi motívumok is rejtik) Vannak olyan jelek, amelyek az Atyaisten és a Fiúisten közös erejét mozgósítják. Ilyen például a nyolcágú csillag, a napjel-minta, illetve a szárnyas, sólyomcsőrű párduc, a griff.

Mindhárom egyben, azaz a Teremtő jelei: tulipán, liliom, rombusz, kettéosztott rombusz.

AZ ÖLTÖZÉK ÉS A SPIRITUÁLIS VÉDELEM

Régen az öltözék többek között védett a különböző láthatatlan, finomerő szintű hatások ellen. A védelemnek több formáját használták. Használták a túldíszítést, a lefátyolozást,letakarást, a védő-óvó ékszereket, talizmánokat, ruhamintákat, stb. Arról már szó esett, hogy a gondolatok erőformák, és ezeket az erőket finom energiaszinten mindenki érzékeli. (a koronacsakránk összeköttetésben van) Ha valakinek a szemébe nézünk, bepillantást kapunk a gondolatvilágába, ezért nagyon nehéz valakinek úgy hazudni, hogy közben a szemébe nézünk. A szem közvetíti jó vagy rossz gondolatainkat a külvilág felé. Őseink tudták,hogy a szemből erők lépnek ki, és ezek lehetnek jó és rossz szándékú, pozitív vagy negatív irányú energiák. Ha valaki irigységgel, gyűlölettel, rosszakarattal néz a másik emberre, tekintete nem marad rá hatástalan. Vannak emberek, akiknek nagy erejű a nézésük, és régen a faluban pontosan tudták, kik ezek. Az ilyen emberektől különösen féltették a sérülékeny, vagy felfokozott érzelmi állapotban lévőket, a védteleneket, mint pl. a csecsemőket, gyerekeket, betegeket, fiatal házasokat, gyermekágyasokat,szerelmeseket. Féltették a megbabonázástól, szemmel veréstől, megrontástól, amelyek mind a negatív gondolati erő hatásai.

Amikor egy menyasszonyt szépen feldíszítenek, a túldíszítés módszerét alkalmazzák.

A túldíszítés elvonja a figyelmet magáról a menyasszonyról, mert mindenki a ruháját csodálja, nem azzal van elfoglalva, aki a ruhát hordja. A menyasszony ilyenkor felfokozott érzelmi – nyitott – állapotban van, így sokkal könnyebben sebezhető, mint egyébként. Az emberi szemet nagyon könnyű “vezetni”, a figyelmét megragadni. A mozgás, a csillogás, a feltűnő nagy minta,az élénk színek, (különösen a piros) mind magára vonják a szem figyelmét. A túldíszítés a szemnek ezt a tulajdonság áthasználja ki védelem céljából.

A magyar népviseletben legdíszesebb a hajadon lányok, és a fiatal menyecskék öltözéke, hiszen ők szorulnak rá leginkább, hogy megóvják őket a negatív gondolati erőtől. A másik védelmi módszer a letakarás vagy elfátyolozás. A fátyol elzárja a szemet kíváncsi tekintetektől. Ennél a módszernél nem a figyelmet terelik el, hanem akadályt gördítenek elé. Még ma is lefátyolozzák a menyasszonyt, vagy a gyászoló özvegyet, régen persze a lefátyolozást sokkal szélesebb körben használták.

A gyermekágyas asszony ágyát is fátyollal vették körül, ezt hívták Boldogasszony ágyának. A lefátyolozott ágyban, biztonságban érezhette magát az édesanya frissen született csecsemőiével. Letakarással a csecsemőket és a halottakat védték.

A bölcsőre ráterítettek egy szépen hímzett, ún. szemruhát, ha látogatók jöttek. Ezzel védték a gyermeket a tolakodó, esetleg ártó szándékú tekintetektől, de ugyanígy befedték a halottat is a szemfedővel.

A különböző mágikus erejű ékszerek egyrészt a kő, másrészt a megjelenített jelkép által hatnak. Az Atyaisten az Anyaisten, a Fiúisten, illetve egységük, a Teremtő szimbólumai mindenképpen áldást és védelmet jelentenek viselőjük számára. Ma is nagyon sokan viselnek a nyakukban keresztet.

Magyar védő szimbólumok az egyenlő szárú kereszt, az X, a griffmadár, a Turul, a 7-ágú Nap, a szárnyas Nap, a szarvas, a nyolcágú csillag, a rombusz, a Jézus-monogram, a nagy M (Mária), a háromszögben szem, a liliom, és a tulipán, illetve a rovásírás “i” betűje, ami Istent jelent. Mindegyik jel megtalálható a régi ruhák, ékszerek mintáin. (Az X jelet máig alkalmazzuk a hajfonatban, cipőfűzésben, illetve a ruha záródásánál.) A fehér szín is rendelkezik védő hatással, hiszen az energiákat visszaveri, semmit nem nyel el belőlük. Emiatt fehér az ágynemű, fehérnemű, a menyasszonyi ruha. A piros szín viszont felhívja magára a figyelmet, így a figyelemelterelés módszerénél alkalmazták előszeretettel a piros pántlikákat, mintákat, díszeket.

Ma is szükségünk lenne ezekre a védő eszközökre, hiszen az ember a modern korban is csak ember maradt. A modern ember élete ráadásul sokkal zaklatottabb, mint elődeinké, gondolatai is kuszábbak, és sokszor nem igazán pozitívak. A nagy városokban rengeteg ember él együtt, és ez az embertömeg naponta nézi a tévében az akciófilmeket,a horrort és a pornót. Milyen gondolatokat küldenek ki ezek után a világba, a többiek felé, azt inkább nem firtatom, mindenkinek a képzeletére bízom… Nagyon sok testi és lelki betegség oka ebben a “gondolati szemétben” keresendő, amitől nagyon nehéz függetleníteni magunkat, mert benne élünk. Ha szennyezett a levegő, kénytelenek vagyunk szívni. A környezetünkben élők gondolati erejétől ugyanígy nem tudjuk magunkat teljesen függetleníteni. Amint lehangolódunk, indulat ébred bennünk, vagy ha csak felfokozott érzelmi állapotban vagyunk, a “gondolati szemét” támadásba lendül…

Jelentős segítséget jelentene életünkben, ha újra felhasználnánk őseink tudását, tapasztalatát a gondolati erők romboló hatásának megfékezésére, kivédésére.

A viselet, meghatározza a viselkedést, nem véletlenül azonos hangalakú szavak.

forrás: Színia: Az öltözködés Mágikus Titkai

http://www.szervestarsadalom.info/hasonloan-gondolkodok/72-gyogyito-jelek-gyogyito-es-betegito-ruhak

bg71
info@emberiseg.hu